Presenter i Massoooor!


I torsdags fyllde jag år! Nästan alla Nära o Kära kom och Grattade mig :)
Jag fick så mycket fina presenter! Titta här:


Många fina Vykort fick jag!


Av min Lillasyster Linnéa, Tonye och Teddy fick jag jättevackra Flytkoppar i glas, fint Tårtpapper och lila o svart Godis :)


Lillasyster Lilian vet att jag älskar Partylite :)


Min Faster hade med sig ett riktigt fint paket, knappt så jag ville öppna det...
I paketet fanns; Måttsats, Salladsbestick, Ljus, stora Värmeljus, Slev, Stekspade, Kökshanddukar, Servetter, Skärbrädan, Klämmor och Kaffemått. Allt i LILA :)
I paketet låg även Dekorationspärlor av vatten, så fort jag fixar något arrangemang med dom ska ni få se dem...


Mina syskonbarn Esmeralda och Fideli gjorde mig jätteglad när jag fick en vacker Glasskål, söta Bakformar och Lakrits :)


Min Systerdotter Esmeraldas kompis Ronja kom på kalaset också! Av Ronja fick jag en jättefin Chokladask :)


Lillebror Filip vet vad Storasyster vill ha! En Ugnsfast Form, två Kökshanddukar och svarta Servetter :)


Den här Underbara Kudden fick jag av min Svärmor och Niklas lillebror Jessin :)
Jag fick lila Sizoflor också men på korten ser den blå ut så jag la inte upp någon bild på det...


Av Niklas Farbror Tommy, Faster Erna, Kusin Johan och hans Maria fick jag dessa fina Ljuslyktor, Blommor och ett Presentkort på Plantagen :)


Av Min Storasyster Bettis, Svåger Boa, Love o Rufus fick jag tre Plädar att ha ute på trädäcket, två jätteläckra Kökshanddukar och fyra Lampsladdar :)
Varför jag önskade mig Lampsladddar får Ni snart se här på bloggen...

Från Niklas Gudmor Carina o Gudfar Peter fick jag Thailändska Baht :)

Av Mamma fick jag Pengar :)

Av Niklas Farfar fick jag Pengar :)

Av Niklas Mormor o Morfar fick jag Pengar :)


Jag är SÅ LYCKLIG för alla fina Presenter! TACK SNÄLLA! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med så fina presenter. När ska ni åka till Thailand nu då? Skönt att komma ifån den riktiga "Svenska sommaren" =)

2010-08-08 @ 09:28:36
URL: http://suzzibuzz.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilka underbar presenter :) Helt perfekta ju!!



2010-08-08 @ 21:52:06
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0