Härligt doftande Lördag!


Jag gillar tända ljus. Det är något visst med tända ljus... Finns inget som kan konkurrera med ljus när det gäller stämningshöjare enligt mig...
Förutom härliga människor förstås, men när det gäller matriella ting så slår ljus allt :)


Doftljus, det har jag dille på! Dom får gärna dofta fruktigt och bärigt...

Idag har jag köpt Yankee ljus, lite dyrare men ack så gott dom doftar!
Vilken tur jag hade att dom LILA var bland dom som doftade godast :)



På bilden ser ljusen och kartongen blå ut, men jag kan lova att dom är plommonLILA! :)


Nu ska vi titta på Melodifestivalen och njuta av ett hem som doftar UNDERBART!





Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Mmmm! Jag håller med dig!

Kul att du har hittat ett par lila doftljus som doftar gott. Det brukar vara svårt annars tycker jag. Brukar ju hålla ett öga åt dig, LILAlollo :)



Puss!

2010-02-14 @ 11:25:53
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0