Vilken härlig...


...känsla att sitta här framför datorn i vårt nystädade hem! Jag har storstädat idag, det har skrubbats och fejats...


Jag ÄLSKAR vårt svarta golv!


Nu har Lillasyster och Jag precis kommit in från en promenad.
Vi tog med oss vackra strån hem. Stråna satte jag sedan i glascylindrar i olika storlekar:


Vattennivån är olika i alla cylindrar för extra effekt.

Vi får se om det finns något kvar av stråna imorgonbitti... Razmus o Hampus verkar nämligen tro att det är deras kvällsmat :)




Kommentarer
Postat av: Ass

Minst två lär vara välta efter natten och "kvällsmaten" :)

2010-07-11 @ 08:12:59
URL: http://baktankar.blogspot.com
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Tack!



Haha, jag skulle aldrig kunna ha sånt där framme, mina katter äter det både till frukost, lunch, middag och kvällsmat ;) Dessutom skulle vaserna vara i tusen bitar efter 2 min :)

2010-07-11 @ 16:38:09
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0