En KANON dag!


Idag kom min Storasyster Bettis, hennes man Boa och deras underbara barn Love och Rufus till oss!
Vi har haft en riktigt mysig dag!


Vi åt Potatisgratäng och Kassler. Till det så gjorde jag en sallad och en blandning av kronärtskockshjärtan, kapris och inlagda vitlöksklyftor.


Love och jag bakade Hallon & Blåbärs Paj :)
Jag lägger upp receptet på bloggen imorgon. Det är ett superenkelt recept med bara 4 ingredienser + frukt/bär.





Tack Snälla Älsklingar för dom vackra blommorna!

Det har varit en Underbar Dag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur mysigt ser det inte ut som ni har haft det då? Nu blev jag avundsjuk..



Jag vill oxå baka och greja med Love och busa och pussa Rufus! Bettis och Boa vill jag oxå pussa och krama såklart!

2010-03-16 @ 09:50:36
URL: http://mammtillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0