Glasburkar <3


Jag ÄLSKAR glasburkar! Tänk vad vackert det är med rent, ofärgat, omönstrat, klart glas...

När jag besöker en Loppis så får ofta en glasburk följa med hem...
Men bara glasburkar som jag verkligen faller för får följa med mig hem.
Jag är nämligen en sådan som gärna tänker både 1 och 2 gånger innan jag införskaffar något.
Det är oftast en fördel men ibland en nackdel... Inte roligt när man grämer sig för något som man inte köpte...



Det här är några av alla mina glasburkar som är utspridda i vårt hem.

Det blir faktiskt lite roligare att stoppa i diskmedelstabletten i diskmaskinen om den ligger i en vacker glasburk :)


Kommentarer
Postat av: LILLSNÖRPA

Du må tro att jag LÄNGTAR tills alla loppisar öppnar framåt våren. Då ska vi ut och fynda igen! Många vackra glasburkar ska det bli :) Bettis och Linnéa måste också följa med. Vi packar picnikkorgen och plånböckerna fulla och sticker ut på äventyr! <3

Love You!

2010-03-03 @ 13:17:20
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Annelie

Fina, kul och duktigt att du spara på nytto prylar.

2010-03-03 @ 22:26:30
URL: http://tisenslillasnigel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0