Kattsäkert Mys i mörkret!


Vi har två ögonstenar här hemma, Hampus & Razmus.
En mardröm för mig vore om mina katter brände sig på ljus.
Å Jag ÄLSKAR att tända ljus!
När vi vill ha lite mysigt sken någonstans där vi inte har uppsikt
 på kissarna o ljusen så brukar jag anväda LED-ljus.
Jag köper bara LED-ljus med "flämtande" ljus, då ser de lite mer verklighetstrogna ut.
Det är klart att riktiga ljus är vackrare än LED-ljus, men det är ett bra alternativ!


Denna skål fick jag av mamma för ett par dagar sedan, jag gillar den skarpt!
Den är "ihålig" under så man kan  göra "3 dimensionella" arrangemang.
Här har jag LED-ljus både i flytkoppar i skålen och under.


Ha en MYSIG Lördagskväll!

Kram från Lollo



Kommentarer
Postat av: Maritta

Gud vad bra med ledljus,har samma problem med en katt som ska svansa runt ljusen.

2010-10-31 @ 11:11:22
Postat av: Katarina Sundevall

Lollo!

Mysigt med ledljus.......nästan lika fint som riktiga!



Kram från faster

2010-10-31 @ 17:38:03
Postat av: gella

Har inte själv katt -men vilken bra grej! Ljusskålen såg jättefin ut! :)

2010-10-31 @ 22:00:46
URL: http://gella.blog.se
Postat av: Maud

Tack för rösten;)

Fina ljus! kram

2010-10-31 @ 23:08:19
URL: http://maudsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0