Projekt på G!


Jag har varit så förtrollad av att vara gravid så det har stått still på inredningsfronten här hemma...

Men nu är Jag på G igen!

Det finns många ideér i mitt huvud som nu ska få komma ut, innan bebisen gör det :)


Detta är det första projektet:





Vad jag ska ha denna till visar jag här på bloggen så småningom...




 Idag var vi hos Barnmorskan på kontroll. Allt såg bra ut!
Magen ligger precis på kurvan och hjärtat tickar med 140 jämna o fina slag i minuten :)

Bild på magen kommer inom en snar framtid :)






Kommentarer
Postat av: Catarina

Åh, vad spännande med en liten bebis på gång! Älskar det där ägget i förra inlägget.



tack för kommentaren hos mig. Att rita i sanden ser jag verkligen fram emot. Snart kanske.. :) Ha en fin torsdagskväll!

2011-04-07 @ 21:38:42
URL: http://frokenhenriksson.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Åh, vad mysigt med en liten bebis! Vilken fin takrosett, undrar just vad du ska göra med den!



Ha en skön helg!



kram Anna-Lena

2011-04-09 @ 21:30:49
URL: http://drommaravsilver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0