Loft på G!


Nu bankar det och låter här hemma! :) Min man är i full gång med att fixa ordning på Loftet.
Nu är det blivande Barnrummet ett förråd och så kan vi inte ha det för nu börjar suget att fixa Barnrummet komma :)

Men att fixa Loftet kommer ta ett tag då det igår inte ens fanns något golv att gå på utan endast bjälkar.
Men när Niklas sätter igång med något så går det undan! Om ett par timmar så är alla golvskivorna på plats och det går att gå där uppe... Världens Bästa, det är Min Man det! :)

Men även för Niklas kommer det nog att ta ett tag då det ska upp några väggar mellan Förrådet, mitt lager till Home a' la Lollo och själva Gästloftet. Sedan ska det på skivor på väggarna och i Gästloftet ska det spacklas, målas, läggas golv, sättas innertak...

Gästloftet kommer bli litet, men mysigt hoppas jag på!

Bilder kommer så småning om...


Ha en Riktigt Mysig Lördagskväll!









Kommentarer
Postat av: Katarinaz

längtar efter bilder mysigt låter det iaf. <3

2011-02-05 @ 18:55:12
URL: http://Http://katarinaz.blogg.se
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Åh vad kul att göra iordning ett rum till liten! :) Själv går jag och tittar på vaggan av och till, men vill vänta med att ta in den tills det är dags. :)



och nu vill vi snart få se en bebismage minsann!! :)



Förresten, jag bär ju barn nummer fyra, vilket gör att ALLt känns lite tyngre såklart! Den första graviditeten gick hur lätt som helst. :)

2011-02-06 @ 14:55:13
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Det var så lite så :)!



jaha va kul :)!! tack så jätte mkt! jaa okej, släktingar alltså!



Såklart kan jag tänka mig det :)!! i vilken månad tänker du att du vill fota :)? Tänkte på om vi ska vara utomhus eller inomhus?



Priserna håller jag på o styr med, jag håller ju på o öppnar eget o då blir det lite mer. men ska kika på det, som sagt. Vill ni vara ute eller inne, tänker du i sommar eller innan :)?



jag skulle absolut kunna komma till örebro mot ersättning blir väll kanske tåg i såf all. men är vi utomhus är det smidigast att ni kommer hit. Men måste vi vara inne så har jag ingen studio o då har ni ett väldigt fint hem att fota i :)!

2011-02-06 @ 20:21:35
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Elin

Väntar sååå mycket efter att få se bilder på ert loft ;) skynda skynda =)



KRAM

2011-02-09 @ 14:01:23
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Caroline

Spännande med hemmafix :)

2011-02-09 @ 19:19:23
URL: http://linesrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0