Glädje på posten :)


Tänk vad roligt det är att få post! Räkningar är inte roligt, men annat gör mig glad!

För ett par dagar sedan fick vi brev från Niklas mormor, hon skriver alltid så mysiga brev till oss.
I det här brevet så skickade hon med en slant som hon ville att vi skulle köpa tulpaner och semlor för, och det gjorde vi med nöje! :)



Jag tycker att det är fint att lägga något i vattnet i botten på vasen...
Den här gången la jag i "diamater" som fick vattnet att blänka lite extra.





Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Jag håller med dig -.det är så kul att få överraskniongar i brevlådan :) Så gulligt gjort av Niklas mormor! Tulpanerna är jättefina hemma hos er! <3

2010-02-28 @ 01:50:48
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilken gullig Mormor! Kul att få brev på posten oh inte på mejlen för en gångs skull :)

Den där vasen är jag VÄLDIGT avundsjuk på! Får jag fråga vart den är köpt?

Puss!

2010-02-28 @ 11:20:09
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0