MYSIG DAG!


Tisdagen började med att jag och min minsta Lillasyster åkte till Norrköping. Där shoppade vi och njöt av varandras sällskap. Vi avslutade Norrköpingsvisiten på Nordik och Bolagret...
Två affärer som jag gillar skarpt!

 
Salladen på Fräcka Frökens är Kanon!


På hemvägen så hälsade vi på vår näst äldsta syster Bettis med familj. Alltid lika underbart att träffa dom. Man längtar efter dom redan när man sätter sig i bilen för att åka hem...




Tisdagen var en riktigt mysig dag!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det jag är mest avundsjuk på det är att ni åkte till G.



Jag har kort på Love när han har den pyjamasen som Rufus har på sig.. :)



Puss

2010-02-18 @ 09:18:49
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Katarinaz.myshowroom.se

Härligt med shopping. Du måste visa vad du shoppade ;) nyfiken KRAM

2010-02-18 @ 10:14:11
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0