Jag är på jakt...


...efter ett Sideboard! Det ska vara högblankt Vitt och inte djupare än 25cm. Bredden ska vara ca 1 meter.
Jag letar och letar men hittar INGET som passar!

Det är vår Hall som ska få sig en omgång :)
Det enda vi har i vår hall nu är detta gamla fönster som målats svart. Det ska nu få flytta ut ur hallen och istället ska ett Sideboard få flytta dit. Ett sideboard som kan ha lite "piff" på sig, samtidgt som det inte ska ta så mycket plats på djupet.
Är även på jakt efter lampor att ha i taket...men det är en helt annan historia :)


Kabelhärvan på väggen hoppas jag ska förvandlas till en svart dimmer inom en snar framtid :)


Har Ni något Tips på vart jag kan hitta ett sådant Sideboard som jag är ute efter så skulle jag bli JÄTTEGLAD!



Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Hmmm... nej jag kan inte komma på att jag sett något. 25 cm är ju väldigt lite. Tror att de flesta är djupare än så. Många sätter ju upp köksskåp men då är de ju knappt 40cm. Hör av mig om jag kommer på något. :-)

2010-09-27 @ 22:02:09
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Blogg by Maliin Stoor

Inte lätt när man fått en bild i hjärnan...



Jag skulle be min händige pappa, men det blir svårt för din del... min pappa är min

=)

Har du någon händig i närheten, eller en möbelsnickare...?



Lycka till



Maliin

2010-09-27 @ 22:17:45
URL: http://www.qreate.se
Postat av: Katarina Sundevall

Hej Lollo!



Kom till Katrineholm! Här har vi allt!!!

Jag bjuder på mat!

V Ä L K O M N A !



Kram faster

2010-09-28 @ 14:22:02
Postat av: Caroline

Oj det var knepigt när det inte får vara så djupt. Jag kan inte komma på att jag sett nåt högblankt. Ikeas Bestå-skåp finns ju som 20 cm(d) x 64 cm(h) x 120 cm (b). Det finns högblanka dörrar men sidorna och ovansidan blir ju "vanligt" vit, går ju att lägga på en glasskiva men då blir det extra jobb.;) Men då är det ju skåp och inte ett riktigt sideboard med ben. Knepigt var ordet!:)



Kram

2010-09-29 @ 16:22:38
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Katarina Sundevall

Hej Lollo!



Har Du hittat något sideboard till Eran hall?



Kram från faster Katarina Sundevall

2010-10-16 @ 23:15:47
Postat av: Helene

Mitt tips är att sätta köksöverskåp på väggen.

IKEA har högblanka vita dörrar.

Ovanpå skåpet lägger du en glasskiva som man kan måttbeställa hos glasmästaren.

Måla glasskivan på undersidan eller lägg tyg eller tapet mellan.

Jättesnyggt!

Funderar själv på att göra något liknande.

Dessutom slipper man benen som gör det svårstädat.



Kram Helene

2010-10-30 @ 18:08:15
URL: http://langborgsullevidal.blogspot.com
Postat av: *****Fotograf Emma Larsson*****

Vet inte om du har hittat ngt, men jag skulle köpa ett hyllplan, lacka vitt högblankt, och sätta upp med konsoller, eller köpa till "fyrkantig" rundstav =P

2010-11-06 @ 09:35:41
URL: http://emmamariia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0