Nu har det...


...hänt grejer på Loftet!


Här uppe blir Mysloftet:


Några madrasser uppepå varandra med en massa kuddar ska agera Soffa. När det är sovdags läggs madrasserna ut på golvet. Golvytan på platån är ca 2x2 meter. Mot väggen längst bort har Niklas byggt en låda där ventilationen till Loftet och en del av ventilationen till övriga huset går i.
 

Vy från Mysloftet:


Under limträbalken (längst bort) är ingången till Lagret o Förrådet. Till vänster (där stegen står) ska trappen upp till loftet byggas. Denna golvyta är ca 2mx4,5m.


Här ska Home a' la Lollo lagret flytta in:

 

Jag har varit hos min mamma några dagar och när jag kom hem hade Niklas hunnit så här långt!
Synd att jag inte har några Före-bilder som jag kan visa Er så att Ni kunde se skillnaden.



Hoppas att Ni får en Riktigt Trevlig Helg!






Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad härligt att bara kunna trolla fram ett extrautrymme! Smidigt att det går att kombinera flera funktioner också.



Hoppas ni får en fin kväll! Kramar

2011-02-11 @ 17:03:13
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Maritta

Härligt med ett loft för nattgäster.

2011-02-11 @ 21:29:34
Postat av: Emma

Kommer att bli jätte mysigt :)

Trevlig helg på er!

Kram

2011-02-12 @ 01:45:00
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: milla - andante

Så roligt!!

Härligt krypin ni kommer att få där!



Kram

2011-02-13 @ 22:09:12
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0