Gilla Home a' la Lollo...


...på Facebook!

KLICKA HÄR för att komma till Home a' la Lollo´s Facebook-sida!



På Facebook-sidan kommer jag lägga upp produkter som jag bara har ett fåtal kvar av, produkter med något litet skönhetsfel till kanonpriser och andra härliga erbjudanden!

Bjud gärna in Era vänner till Home a' la Lollo gruppen!


Just nu kan Ni hitta denna Snygging till PangPris på Facebooksidan!



Storage, Casserie Freres
23x53cm höjd 19cm

NU! 290kr pga skönhetsfel (Ord. Pris 579kr).
Märke: House Doctor
Finns endast 3 stycken!

Här sätter bara fantasin gränserna!
-Förvara vinflaskor i.
-Förvara Böcker i.
-Ställ i några krukor med växter.
-Kryddväxter i på köksbänken
-Toalettrullar i på Toaletten



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!! Tack för att du hittade mig då fann ju jag dig ;)



Det där svarta skåpet du målat?!!!! Sååååå snyggt! Har ett liknande skåp och vill ha det precis så där....Vilken färg använde du??? Åååå hoppas du kan tipsa mig snarast Stor kram Anna

2011-01-19 @ 18:45:08
URL: http://www.annalycka.blogspot.com
Postat av: Linnea

Svar på dig kommentar på min blogg...



Den första plåten blev misslyckad, muffisarna gäste upp och sjönk ihopp..



Nummer 2 blev bra!



Puss

2011-01-20 @ 09:43:51
URL: http://mammatillteddy.blogg.se/
Postat av: Mira

Men åååh har missat att du är gravid!

Megagrattis, vad kul! Juli är en väldigt bra månad =)

(då föddes min dotter nämligen.. beräknad den 10:e men kom den 30:e ;) )



Kraaam!

2011-01-20 @ 22:23:54
URL: http://www.mirandalux.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0